2015年10月28日 星期三

蝙蝠俠戴面具唔係為左自己

幾年前睇蝙蝠俠電影,個主角話戴住面具唔係為左保護自己,而係為左保護最愛既人。我相信買保險都係為左保護屋企人而已。留意返,我講既係純粹保險,而唔係投資相連果隻,如果要投資,我寧願信自己。由於後生時投保既保費平好多,所以細佬兩年前岩岩出黎打工兩個月之後,就幫自己買左份保險,保障屋企人之餘,亦係其中一項財務安排,受益人當然係最重要既阿媽。

到出左事先後悔當初無買保險,就好似後悔無一早投資優質股票一樣。優質股票唔會令你一朝發達,而係好似中學讀文學果陣篇課文「漸」咁,不知不覺令你致富。所有優質既野都唔會平,多人買就會貴,就好似靚女就一定多人追。如果你問我最後悔係D乜,我梗係想坐時光機返去十年前買領匯啦!

另一愛股1685.HK博耳電力早兩日出左通告:

博耳電力控股有限公司(「本公司」)董事會(「董事會」)謹 此 公 佈,董 事 會 將 於 二 零一五年十一月五日(星 期 四)假座香港德輔道中199號無限極廣場18樓1805室 舉 行 董 事 會 會 議,審 議(其 中 包 括)派 發 特 別 股 息。

睇返博耳電力派息紀錄,一開始只係有末期息,後來就連續兩年派特別息加末期息。2015年中期業績後宣布派中期息,一眾投資者都以為呢個中期息頂替左特別息架啦,點知依家中期息都未除淨(2015年11月16日),又諗住派特別息?真係講聲多謝晒。

如果為左派息而投資一隻股票,肯定俾人笑你亂咁買。有心人請細閱公司年報,一齊分享睇法。

沒有留言:

張貼留言